بدین وسیله توافق نامه حریم خصوصی بخش IPD مجتمع خیرین سلامت به آگاهی مراجعین محترم می رسد:
کلیه اطلاعات و مستندات پرونده بیمار، کاملا محرمانه بوده و بر اساس اصول رازداری و صیانت از امانتداری می باشد، مگر در مواردی که قانون آنرا استثنا کرده باشد.
در کلیه مراحل مراقبت اعم از تشخیصی و درمانی، ارائع خدمات سلامت مبتنی بر احترام به حریم خصوصی بیمار ( حق خلوت ) می باشد که بدین منظور کلیه امکانات لازم جهت تظمین حریم خصوصی بیمار فراهم شده است.
دسترسی به نظام کارآمد رسیدگی به شکایات حق بیمار است.
این مرکز خود را ملزم به رعایت حریم خصوصی همه افراد و کاربران سایت خود دانسته و از کاربران آن دسته از اطلاعات را که فقط به منظور ارائه خدمات کفایت میکند، دریافت کرده و از انتشار آن یا در اختیار قراردادن آن به دیگران خودداری مینماید.
در این بیانیه، مخاطب شامل تمام افرادی هستند که به سایت گردشگری سلامت مجتمع خیرین سلامت قم مراجعه کرده و یا از خدمات ارائه شده در آن استفاده مینمایند.برخی از اطلاعات شما در هنگام بازدید از صفحات وب سایت و یا ثبت نظرات، ارتباط با ما، ثبت و پیگیری شکایات ثبت میگردند. اطلاعات جمعآوری شده از بازدیدکنندگان، صرفاً برای بهبود کیفیت خدمات و محتوای سایت مورد استفاده قرار میگیرند و هیچ بخشی از اطلاعات شخصی شما را بدون اطلاع و اجازهی قبلی، با فرد یا موسسهی دیگری در میان نخواهیم گذاشت. اگر از سایت دیگری که ما به آن اشاره کرده ایم و یا به آن پیوند (لینک) داده ایم، بازدید می کنید، بیانیه حفظ حریم شخصی همان وب سایت را، قبل از ارائه اطلاعات به آن، مطالعه نمایید و درمورد نحوه جمع آوری و استفاده از اطلاعات توسط پورتال هایی که این مرکز کنترلی برروی آن ها ندارد، صدق نمی کند.
دسترسی به نظام کارآمد رسیدگی به شکایات حق بیمار است.
سندرم کمپارتمان
در اثر بالا رفتن فشار بافتی در هریک از اندامها ، جریان خون در بافت کاهش می یابد و باعث کاهش در میزان اکسیژن در عضله و عصب می شود که سبب بروز درد در آن اندام نیز می گردد. این وضعیت بیشتر درضربه های وارد آمده به اندام ایجاد شده و در صورت درمان نشدن موجب آسیب های همیشگی از جمله نکروز و از دست رفتن اندام می گردد. این عارضه از عوارض آسیب های عروقی در شکستگی نیز می باشد.
امام علی علیه السلام :
ـ در سفارش نامهاش به مالک اشتر ـ: ... از میان لشکریانت، آن را کهاز نظر تو براى خدا و پیامبر و امام خود، خیرخواه تر است، به فرماندهى برگزین؛ کسى که دامنش پاک تر و بُردبارىاش بیشتر است؛ از میان آنان که دیر به خشم آیند، و به پذیرش پوزش، تن دهند و بر ناتوانان رحمت آورند، و در برابر قوىدستان، سر فرود نیاورند، و از آن کسان که درشتى، آنان را بر نمىانگیزد و ناتوانى، آنان را بر جاى نمىنشانَد.
فی عَهدِهِ إلى مالِکٍ الأَشتَرِ ـ: ... فَوَلِّ مِن جُنودِکَ أنصَحَهُم فی نَفسِکَ للّهِِ و لِرَسولِهِ و لإِِمامِکَ، و أنقاهُم جَیبا، و أفضَلَهُم حِلما، مِمَّن یُبطِئُ عَنِ الغَضَبِ، و یَستَریحُ إلَى العُذرِ، و یَرأَفُ بِالضُّعَفاءِ، و یَنبو عَلَى الأقَوِیاءِ، و مِمَّن لا یُثیرُهُ العُنفُ، و لا یَقعُدُ بِهِ الضَّعفُ .
امام علی علیه السلام :
خداشناس ، چهره اش شاد و خندان است ، و دلش ترسان و اندوهناک .
العارِفُ وَجهُهُ مُستَبشِرٌ مُتَبَسِّمٌ ، وقَلبُهُ وَجِلٌ مَحزونٌ .
امام علی علیه السلام :
مردم ، سه دسته اند : دانشمند خدایى ، و آموزنده در مسیر رستگارى ، و توده اى نادان که در پى هر بانگى مى روند ، و با هر بادى ، این سو و آن سو مى شوند ، و نه از نور دانش ، بهره اى گرفته اند ، و نه به پناهگاهى استوار ، پناه برده اند.
النّاسُ ثَلاثَةٌ : عالِمٌ رَبّانِیٌّ ، ومُتَعَلِّمٌ عَلى سَبیلِ نَجاةٍ ، وهَمَجٌ رَعاعٌ أتباعُ کُلِّ ناعِقٍ ؛ یَمیلونَ مَعَ کُلِّ ریحٍ ، لَم یَستَضیؤوا بِنورِ العِلمِ ، ولَم یَلجَؤوا إلى رُکنٍ وَثیقٍ .
1400/06/27 گروه حدیث
انتخاب حالت کور رنگی
با انتخاب حالت کوررنگی تصاویر این وبسایت متناسب با حالت کوررنگی شما بهینه می شود
نظر دهید