توافق نامه سطح خدمات IPD 

    دپارتمان بیماران بین المللی ( IPD ) بیمارستان از کارشناسان متخصص و پزشکان مجرب  در کنار مترجم های مسلط به زبان های انگلیسی- عربی و ترکی  تشکیل شده که به صورت 24 ساعته در طول ایام هفته بستر ارائه خدمات سلامت را به بیماران بین المللی مهیا می سازد.

   همراهی مترجم مسلط به زبان های عربی، انگلیسی و ترکی در این مرکز  از لحظه ورود به کشور تا ترخیص از بیمارستان نه تنها باعث دلگرمی بیماران گشته بلکه فرآیند درمان را  تسهیل نموده به گونه ای که هیچگونه خلل ارتباطی در امر اقامت و درمان بیماران  ایجاد نمی گردد.

    حضور مسئول  IPD و پرستار IPD از بدو پذیرش یا تماس بیماران جهت هماهنگی نحوه حضور بیماران در بیمارستان  نه تنها  احساس آرامش و امنیت خاطر بیماران را فراهم می‌نماید بلکه اهرم‌های موثری برای این دپارتمان است.

    ایجاد فضای اقامتی و خدمات هتلینگ مبتنی بر فرهنگ بیمار در بیمارستان، یکی از مزیت های رقابتی بیمارستان محسوب  می گردد. مجهز بودن اتاق / سوئیت های بستری به رسانه های تصویری و مکتوب، نصب استند خوشامدگویی به زبان بیمار، وجود پرچم ملی کشور وی، ارائه منوی انتخابی  غذا به زبان عربی/انگلیسی و امکان تبدیل ارزهای بین المللی به ریال در بیمارستان، از اهم اقدامات صورت گرفته است.

    ارایه خدمات گردشگری برای ایجاد آرامش بیشتر بیماران و کاهش دغدغه های اقامتی و مسافرتی بیمار و  همراهان، از قبیل ایجاد امکانات اقامتی ویژه همراهان در بیمارستان و یا هتل های مختلف در درجات متنوع تشریفات، امکان دریافت و یا تمدید ویزا؛ رزرو خطوط مسافرتی در کلیه قالب های هوایی، زمینی، دریایی و بهره مندی از تورهای گردشگری داخل کشور از دیگر امکانات این بیمارستان می باشد.

    امکان همراهی بیمار از فرودگاه تا بیمارستان و بالعکس توسط کادر درمانی ویژه با توجه به شرایط بیمار در صورت تمایل از دیگر خدمات قابل ارایه در این بیمارستان می باشد.

•    اوراق و فرم های بیمارستان به دو زبان عربی و انگلیسی ترجمه شده  است که گام مهمی را در راستای حفظ حقوق بیماران  می باشد.

    انجام نظرسنجی های روزانه از بیماران بین الملل در تکنیک های مختلف(پرسشنامه -مصاحبه حضوری و یا ایمیل به بیمارستان) توسط واحد IPD و انجام اقدامات اصلاحی در کمتر از 48 ساعت توانسته است در تبیین و تنویر حقوق بیماران موثر واقع گردد .

   ویزیت های روزانه پزشک IPD از بیماران بین المللی در بیمارستان در کنار خدمات شبانه روزی پرستاری و خانه داری  این حوزه یکی از محورهای اعتماد بیماران به بیمارستان می باشد.

    ارائه صورتحساب به زبان انگلیسی به همراه Medical Report  در زمان ترخیص ، سبب ایجاد اطمینان خاطر در بیماران جهت ادامه درمان در کشور و یا مرکز دیگری گردیده است.

    واحد IPD ، پاسخــگوی نیازهای درمانی بیماران، از زمان درخواست تا بازگشت به کشورشان می باشد. این واحد به محض  تماس و ارسال درخواست از طرف شما تمامی اقدامات لازم را برای حضور و درمان شما در بیمارستان را انجام خواهد داد.

    مسول واحد IPD  بیمارستان با تسلط به زبان انگلیسی و عربی و شناخت مناسب از فرهنگ کشورهای همسایه در کنار   تحصیلات دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت MBA با همکاری تیم خود سعی در تأمین تمام امکانات رفاهی برای بیماران و همراهان آنها در طول مدت اقامت خواهند کرد، تا بیماران و خانواده های عزیزشان کمترین دغدغه ای را در طول مدت درمان داشته باشند .

دپارتمان بیماران بین الملل مرکز آموزشی، پژوهشی، درمانی مجتمع خیرین سلامت استان قم (نکویی هدایتی فرقانی ایزدی) مجوعه ای کامل از خدمات را  قبل و در طول سفر و اقامت به شرح ذیل برای بیماران بین المللی ارایه می دهد.

•    خدمات مشاوره پزشکی

•    خدمات تشخـیصی

•    صـدور صورتحساب

•    معین کردن وقت ویزیت پزشکی

•    رزواسیون هتل

•    ترانسفر شما از فرودگاه به هتل

•    کمک برای تمدید مدت اقامت و اخذ ویزای درمانی

•    خدمات ترجمه 24 ساعته

•    برآورد و اعلام هزینه تخمینی پزشکی قبل از ورود شما

•    همراهی شما در مرحله بستری

•    همراهی مترجم انگلیسی – عرب  زبان در وقت معاینه و درمان

•    خدمات اورژانس 24 ساعته، از جمله هماهنگی حمل و نقل آمبولانس

•    تهیه و تحویل برگه خلاصه درمان به زبان انگلیسی - عربی در مرحله ترخیص

•    ادامه ارتباط  با پزشک و کنترل از طریق ارسال پرونده  پس از بازگشت به کشور خود

•    کمک های سفر (مدارک مسافرتی و خدمات ویزا برای سیاحت، و غیره)


همچنین بخوانید:

توافق نامه حریم خصوصی


توافق نامه سطح خدمات " نوبت دهی الکترونیکی"

توسط این خدمت، کاربران می توانند با مشاهده برنامه پزشکان، نوبت پزشک موردنظر خود را دریافت کنند

هدف از این توافقنامه سطح خدمت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمت "نوبت دهی الکترونیکی" به مشترکین دانشگاه علوم پزشکی قم مورد توافق قرار گیرد.

فرآیند خدمت رسانی

واحد ipd مجتمع، موافقت می کند که خدمت مورد نظر را با ترتیب و شرایط زیر ارائه می دهد

مراجعه به سایت    nobat.muq.ac.ir

ارائه لیست پزشکان و برنامه کاری آنها

ثبت زمان نوبت مورد انتخاب کاربر

تعهدات متقابل خدمت دهنده و گیرنده

در صورتی که در زمان حضور از سوی پزشک تغییراتی داده شود، هماهنگی و مسئولیت تعیین زمان جایگزین با پزشک مربوطه می باشد

 اطلاعات مربوط به فرم "مشخصات کاربر و شماره تماس " تکمیل شده از سوی کاربر باید دقیق و به طور صحیح وارد شود تا اطلاع رسانی به طور کامل انجام گیرد.

 

نوبت دهی با شماره تماس 37140


 

  • 1400/06/18 - 12:50
  • 763
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بخش اورژانس

معرفی بخش اورژانس مجتمع خیرین سلامت استان قم

معرفی بخش اورژانس مجتمع خیرین سلامت استان قم

معرفی بخش اورژانس مجتمع خیرین سلامت استان قم

اورژانس جنرال مرکز آموزشی درمانی نکوئی هدایتی فرقانی از 3 بخش ذیل تشکیل شده است : 

1- بخش CPR شامل دو  تخت CPR میباشد که با تمام تجهیزاتی که در اتاق CPR موجود است آماده خدمت رسانی به بیمارانی است که احتیاج به احیاء یا مراقبت ویژه دارند .

2- بخش OR در اتاق عمل سرپایی کلیه اعمال جراحی سرپایی شامل  بخیه ، جراحی های کوچک و پانسمان انجام میگردد .

3- اتاق تحت نظر : شامل 15 تخت است که جهت بیمارانی که از اورژانس ، کلینیک داخلی،جراحی و زنان ارجاع میگردند آماده ارائه خدمات پزشکی تا 6 ساعت می باشد . همچنین در این بخش ...... تخت نوزاد و 11عدد انکوباتور نیز جهت مواقع خاص موجود میباشد .

4- بخش fast track : این بخش پاسخگوی مراجعات سرپایی با ماندگاری پایین در اورژانس می باشد.

اورژانس کرونا: در زمان بحران کرونا، اورژانس جدا و حکیمه با تمام توان خود برای خدمت به بیماران کرونایی به صورت جدا از اورژانس جنرال فعال می باشند.

 

مکان استقرار: طبقه هم کف ساختمان فرقانی 

ساختمان جدّا (اورژانس کرونا)

مسئول بخش: آقای جعفر شاهی

  • گروه خبری : معرفی بخش ها
  • کد خبر : 47097

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید